Міжнародний день клієнта — відзначається 19 березня

День клієнта (International client's day) вперше почали святкувати 19 березня 2010 року.

На сьогоднішній день досить поширений підприємницький бізнес, який процвітає завдяки попиту клієнтської бази. Для власника будь-якої фірми найважливішою персоною є покупець. Немає купівельного попиту — немає і розвитку бізнесу. З 2010 року, а саме 19 березня бере початок традиція відзначати День клієнта, інформує Ukr.Media.

Вперше свято почали відзначати в Росії і Литві, так як саме підприємці з цих країн вирішили таким чином висловити подяку своїм клієнтам. Поки що у цього свята немає офіційного статусу і близько 60% не чули про нього, але воно поступово набирає популярність у підприємців. Цю мудру ідею оцінили і десятки компаній інших країн Європи.

Свято носить комерційний характер. Його метою було і буде не тільки висловити повагу до своїх покупців, а й залучити нових споживачів. Керівники компаній вирішують, яким чином це зробити. Наприклад, підприємець може надіслати поштою або по інтернету запрошення клієнту у вигляді листівки. Одні приваблюють споживача іміджем, інші — креативністю.

У День клієнта кожен підприємець вигадує свій маркетинговий план. Хтось влаштовує акції, встановлює знижки на свій товар або на будь-які послуги, а інші привертають клієнтів, влаштовуючи розіграші з призами, також непогано приваблює клієнтів дегустація харчової продукції. У заході головне щоб клієнт отримав позитивні емоції і побажав що-небудь придбати у продавця. Як жартують самі підприємці, «головне, щоб День клієнта пройшов не без клієнтів»!

Багато керівників компаній справедливо вважають, що пам'ятати про клієнтуру необхідно не лише раз на рік, а щодня. Тому що деякі клієнти можуть припустити, що в інші, святкові дні, на них не звертають належної уваги. Тому багато компаній піклуються про дорогих покупців щодня і не збираються в майбутньому відзначати День клієнта.

Источник