День клієнта (International client's day) вперше почали святкувати 19 березня 2010 року.
На сьогоднішній день досить поширений підприємницький бізнес, який процвітає завдяки попиту клієнтської бази. Для власника будь-якої фірми найважливішою персоною є покупець. Немає купівельного попиту — немає і розвитку бізнесу. З 2010 року, а саме 19 березня бере початок традиція відзначати День клієнта, інформує Ukr.Media.
Вперше свято почали відзначати в Росії і Литві, так як саме підприємці з цих країн вирішили таким чином висловити подяку своїм клієнтам. Поки що у цього свята немає офіційного статусу і близько 60% не чули про нього, але воно поступово набирає популярність у підприємців. Цю мудру ідею оцінили і десятки компаній інших країн Європи.
Свято носить комерційний характер. Його метою було і буде не тільки висловити повагу до своїх покупців, а й залучити нових споживачів. Керівники компаній вирішують, яким чином це зробити. Наприклад, підприємець може надіслати поштою або по інтернету запрошення клієнту у вигляді листівки. Одні приваблюють споживача іміджем, інші — креативністю.
У День клієнта кожен підприємець вигадує свій маркетинговий план. Хтось влаштовує акції, встановлює знижки на свій товар або на будь-які послуги, а інші привертають клієнтів, влаштовуючи розіграші з призами, також непогано приваблює клієнтів дегустація харчової продукції. У заході головне щоб клієнт отримав позитивні емоції і побажав що-небудь придбати у продавця. Як жартують самі підприємці, «головне, щоб День клієнта пройшов не без клієнтів»!
Багато керівників компаній справедливо вважають, що пам'ятати про клієнтуру необхідно не лише раз на рік, а щодня. Тому що деякі клієнти можуть припустити, що в інші, святкові дні, на них не звертають належної уваги. Тому багато компаній піклуються про дорогих покупців щодня і не збираються в майбутньому відзначати День клієнта.
Залиште відповідь